Przejdź do treści Przejdź do stopki
Aktualności

Chatbot dla Centrum Rekrutacji - przyszłość komunikacji

Chatbot dla Centrum Rekrutacji - przyszłość komunikacji

Miło nam poinformować, że od 25 lipca 2023 roku na stronie Centrum Rekrutacji Akademii Górniczo-Hutniczej działa Chatbot, który odpowie na zapytania kandydatów biorących udział w rekrutacji na studia o dowolnej porze dnia i nocy.

Chatbot to program komputerowy oparty na sztucznej inteligencji, który został zaprojektowany do prowadzenia konwersacji z użytkownikami wskazanych stron www.

W realizację projektu zaangażowani byli pracownicy Sektora IT (Centrum Rozwiązań Informatycznych, Centrum Wsparcia Informatyzacji oraz Centrum Zarządzania Wdrożenia) oraz pracownicy Centrum Rekrutacji AGH.

Dzięki wdrożeniu:

  • Przyspieszenie komunikacji - Chatbot będzie mógł natychmiast odpowiadać na pytania i wykonywać proste zadania, co przyspiesza proces komunikacji i skraca czas oczekiwania użytkowników.
  • Szybkie odpowiedzi - Użytkownicy (kandydaci na studia, osoby zainteresowane rekrutacją na AGH) będą mogli uzyskać odpowiedzi na zadane swoje pytania w dowolnym czasie, bez konieczności oczekiwania na obsługę przez pracownika działu rekrutacji.
  • Zautomatyzowanie obsługi - możliwa jest obsługa wielu użytkowników jednocześnie, bez względu na liczbę zapytań, co jest szczególnie przydatne w przypadku dużego ruchu na stronie internetowej, zwłaszcza w newralgicznych momentach, jakimi są okresy rekrutacji studentów.
  • Dopasowywanie treści - Chatbot będzie gromadził dane o interakcjach z użytkownikami, co pozwoli na późniejszą analizę i zrozumienie potrzeb i preferencji użytkowników, a także jeszcze lepsze dopasowanie treści do ich oczekiwań.

Zapraszamy do skorzystania z Chatbota i możliwości zadawania pytań na stronie Centrum Rekrutacji: rekrutacja.agh.edu.pl

W kolejnych etapach zespół pracuje nad wdrożeniem chatbotów dla stron Ogólnopolskiej Olimpiady „O Diamentowy Indeks AGH” oraz Pomocy IT AGH.

Stopka